SimSense tijdelijk wat rustig..
+9
Stephaniie
Simone
Thomas_SimsGek
Ricardo
Sallis
Punchy
ietjuhh
Amaranth
Naffets
13 plaatsers
SimSense Forum :: Actueel :: Updates
Pagina 1 van 1
SimSense tijdelijk wat rustig..
Hoi..
Het valt jullie vast wel op dat er op SimSense niet veel gebeurd de laatste tijd.. dit komt omdat wij het hartsikke druk hebben met school.. en dat moet echt voor
Hopelijk hebben we aankomende weken het wat minder druk! en dan zullen we weer beginnen aan allerlei nieuwe dingen..
Maar iedergeval sorry dat ik zo weinig op het forum ben..
Het valt jullie vast wel op dat er op SimSense niet veel gebeurd de laatste tijd.. dit komt omdat wij het hartsikke druk hebben met school.. en dat moet echt voor
Hopelijk hebben we aankomende weken het wat minder druk! en dan zullen we weer beginnen aan allerlei nieuwe dingen..
Maar iedergeval sorry dat ik zo weinig op het forum ben..
Re: SimSense tijdelijk wat rustig..
Geeft niks.
School gaat altijd voor!
Success
School gaat altijd voor!
Success
Amaranth- Multi-Miljonair
- Aantal berichten : 948
Leeftijd : 34
Registration date : 21-03-08
Amaranth schreef:Geeft niks.
School gaat altijd voor!
Success
Inderdaad.
ietjuhh- Schattige Baby
- Aantal berichten : 8
Leeftijd : 29
Registration date : 22-04-08
ja, school gaat jammer genoeg voor
Punchy- Multi PowerPoster
- Aantal berichten : 2432
Registration date : 09-02-08
Inderdaad school gaat voor.
Sallis- Krijsende Kleuter
- Aantal berichten : 76
Registration date : 23-03-08
ja ik zit nog in groep 6, ik wil wel nog in een keer door! dus school gaat voor ik ga zo ff geschiedenis en woordpakket oefenen doeii
Ricardo- Studerende student(e)
- Aantal berichten : 188
Leeftijd : 26
Registration date : 09-02-08
Je hebt helemaal gelijk, Steffan! School gaat voor! Doe inderdaad lekker rustig aan!
Thomas_SimsGek- Gepensioneerd
- Aantal berichten : 1011
Leeftijd : 29
Registration date : 20-01-08
En na de komende twee weken vakantie ga ik een week op buitenlandse reis naar Praag met school. En Naffets gaat volgens mij de week daarvoor ook op buitenlandse reis. Dus dan zal het (alweer) rustig zijn.
Dat geeft helemaal niks.
Hoeft niet altijd actief te zijn. Teminste dat vind ik,hoor.
School gaat voor en ookal moet Simsense daaronder lijden. Geeft niet.
Tis ook leuk altijd we ergens naar kunnen uitkijken, en om nieuwe ideeen te zien...
Hoeft niet altijd actief te zijn. Teminste dat vind ik,hoor.
School gaat voor en ookal moet Simsense daaronder lijden. Geeft niet.
Tis ook leuk altijd we ergens naar kunnen uitkijken, en om nieuwe ideeen te zien...
Ik had ook zo wat de indruk.. ik ben de laatste tijd ook niet veel meer online geweest vergeleken met de vorige week. Ik had het ook druk met school, groepswerken enzo ( dan moet je gaan afspreken met mensen en vraagt ook heel wat tijd ).
Maar dat is helemaal niet zo erg. Andere mensen kunnen toch ook wat posten op het forum enzo. Dat is wel te begrijpen dat je soms wat minder tijd hebt dan andere dagen, want ik kan wel begrijpen dat deze site heel wat tijd vraagt om te dingen te organiseren, te updaten enzo...
Maar dat is helemaal niet zo erg. Andere mensen kunnen toch ook wat posten op het forum enzo. Dat is wel te begrijpen dat je soms wat minder tijd hebt dan andere dagen, want ik kan wel begrijpen dat deze site heel wat tijd vraagt om te dingen te organiseren, te updaten enzo...
Lisae__- Beroemd kledingontwerper
- Aantal berichten : 582
Leeftijd : 30
Registration date : 05-01-08
ja idd school gaat voor , ik heb het de laatste dagen ook heel druk...
nele- Miljonair
- Aantal berichten : 722
Registration date : 05-01-08
Lisae__ schreef:Ik had ook zo wat de indruk.. ik ben de laatste tijd ook niet veel meer online geweest vergeleken met de vorige week. Ik had het ook druk met school, groepswerken enzo ( dan moet je gaan afspreken met mensen en vraagt ook heel wat tijd ).
Dat moet ik dus nu ook ik ben dus ook echt middagen 6 uur weg om met mensen planten te gaan zoekekn voor mijn herbarium XD
Olivier- Miljonair
- Aantal berichten : 776
Registration date : 01-01-08
Ik ben juist niet meer druk! xD Nu heb ik 2 weken niks te doen, en op school zijn de toetsen geweest!
briank- Miljonair
- Aantal berichten : 783
Registration date : 26-12-07
Ik ben weer terug Dus ik ga nu weer eens nadenken over nieuwe dingen... (vooral downloads) ..
Leuk, ben benieuwd.
Sallis- Krijsende Kleuter
- Aantal berichten : 76
Registration date : 23-03-08
Heb weer veel geupdate voor jullie.. alles voor wedstrijd6, nieuwe foto van de week, achtergrond van forum
SimSense Forum :: Actueel :: Updates
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: